magistrsko delo
Maruša Škrbec (Avtor), Barbara Culiberg (Mentor)

Povzetek

Vplivnostno trženje modnih blagovnih znamk z vidika porabnikov

Ključne besede

trženje;oglaševanje;družbena omrežja;blagovne znamke;tekstilna industrija;vedenje potrošnikov;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Škrbec]
UDK: 339.138
COBISS: 37091843 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 351
Št. prenosov: 38
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Influential marketing of fashion brands from a consumer perspective
Sekundarne ključne besede: marketing;advertising;social networks;brands;textile industry;consumer behaviour;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 57, 8 str.
ID: 12252408