magistrsko delo

Povzetek

Priložnosti virtualne in obogatene resničnosti pri trženju blagovnih znamk

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;družbena omrežja;blagovne znamke;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Mozetič]
UDK: 339.138
COBISS: 25394406 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 398
Št. prenosov: 70
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂopportunities of virtual and augmented reality in brand marketing
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;social networks;brands;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 57, 35 str.
ID: 11405190
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole