zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole

Povzetek

Vpletenost porabnikov v blagovne znamke na družbenih omrežjih

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;družbena omrežja;blagovne znamke;poslovno komuniciranje;direktno trženje;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [L. Stefančič]
UDK: 339.138
COBISS: 25363430 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 373
Št. prenosov: 53
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Consumers brand engagement in social media
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;social networks;brands;business communication;direct selling;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 21, 4 str.
ID: 11423596
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole