magistrsko delo
Maja Udovč (Avtor), Gregor Pfajfar (Mentor), Maja Makovec Brenčič (Član komisije za zagovor), Tamara Pavasović Trošt (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

trženje;zeleno trženje;blagovne znamke;tekstilna industrija;trajnostni razvoj;vedenje potrošnikov;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Udovč]
UDK: 339.138
COBISS: 224082691 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 63
Št. prenosov: 19
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Unveiling the impact of greenwashing on the perception of international brands in the fashion industry
Sekundarne ključne besede: marketing;green marketing;brands;textile industry;sustainable development;consumer behaviour;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (IV, 69, 38 str.)
ID: 26235689