master's thesis
Gregor Debeljak (Avtor), Maja Mikulin (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Consumers' perceived value of Adidas as a casual sportswear brand

Ključne besede

marketing;brands;Adidas;textile industry;sports;valuation;consumer behaviour;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [G. Debeljak
UDK: 339.138
COBISS: 24844262 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 936
Št. prenosov: 169
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Potrošniško zaznavanje vrednosti Adidasa kot blagovne znamke priložnostnih športnih oblačil
Sekundarne ključne besede: trženje;blagovne znamke;Adidas;tekstilna industrija;šport;vrednotenje;vedenje potrošnikov;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: IV, 91, 20 str.
ID: 10991722
Priporočena dela:
, insights on the role of brand typicality and utilitarian/hedonic nature in enhancing stereotype content transfer