master's thesis
Živa Benčina (Avtor), Teja Burja (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Impact of innovation on consumer's brand perception

Ključne besede

marketing;brands;innovations;valuation;consumer;consumer behaviour;research;analysis;case study;Adidas;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [Ž. Benčina
UDK: 347.77
COBISS: 24845030 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 939
Št. prenosov: 142
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Vpliv inovacij na porabnikovo zaznavo blagovne znamke
Sekundarne ključne besede: trženje;blagovne znamke;inovacije;vrednotenje;potrošnik;vedenje potrošnikov;raziskave;analiza;case study;Adidas;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: IV, 96, 9 str.
ID: 10991721
Priporočena dela:
, insights on the role of brand typicality and utilitarian/hedonic nature in enhancing stereotype content transfer
, zaznavanje slovenskih porabnikov