master's thesis

Povzetek

The process of rebranding as a tool for altering consumer’s brand perception

Ključne besede

marketing;business communication;brands;Cockta;changes;image;consumer behaviour;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [K. Kern Pirnat]
UDK: 339.138
COBISS: 92753923 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 128
Št. prenosov: 13
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Vpliv prenove blagovne znamke na potrošnikovo zaznavanje
Sekundarne ključne besede: trženje;poslovno komuniciranje;blagovne znamke;Cockta;spremembe;image;vedenje potrošnikov;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: III, 55, 27 str.
ID: 14282386
Priporočena dela:
, zaznavanje slovenskih porabnikov
, insights on the role of brand typicality and utilitarian/hedonic nature in enhancing stereotype content transfer