master thesis
Julijana Avramov (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor), Irena Vida (Član komisije za zagovor), Mateja Bodlaj (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

marketing;car industry;cars;antropomorphism;brands;consumer behaviour;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [J. Avramov]
UDK: 339.138
COBISS: 214869763 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 53
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Antropomorfizem v avtomobilski panogi in povezava z zaznano toplino in kompetenco blagovnih znamk
Sekundarne ključne besede: trženje;avtomobilska industrija;avtomobili;antropomorfizem;blagovne znamke;vedenje potrošnikov;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: IV, 63, 30 str.
ID: 25475615