master thesis
Jure Hodnik (Avtor), Živa Kolbl (Mentor), Irena Vida (Član komisije za zagovor), Maja Konečnik Ruzzier (Član komisije za zagovor)

Povzetek

The impact of vehicle electrification on consumer brand perceptions of BMW i

Ključne besede

car industry;cars;electric vehicles;marketing;brands;consumer;consumer behaviour;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [J. Hodnik]
UDK: 339.138
COBISS: 155336451 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Vpliv elektrifikacije vozil na porabnikove zaznave blagovne znamke BMW i
Sekundarne ključne besede: avtomobilska industrija;avtomobili;električna vozila;trženje;blagovne znamke;potrošnik;vedenje potrošnikov;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: III, 65, [33] str.
ID: 19533614
Priporočena dela:
, insights on the role of brand typicality and utilitarian/hedonic nature in enhancing stereotype content transfer
, peak emotions during branding moments as key indicators