(kommunikativnaja kompetencija, kommunikativnaja strategija)
Abstract
Umetnostno besedilo ima tako komunikacijske kot tudi estetsko komunikacijske značilnosti. Učitelju omogoča, da vključi študente v kreativne dejavnosti in oblikuje komunikacijsko kompetenco, ki vključuje jezikoslovne, strokovne, sociolingvistične, logične in paralingvistične spretnosti. Izkazalo se je, da je komunikacijska strategija pomembno orodje za zagotavljanje komunikacijskih sposobnosti. Medtem ko učitelj razvija to strategijo, se mora osredotočiti na aktivnost študentov.
Keywords
umetnostno besedilo;komunikacijska kompetenca;komunikacijska strategija;ustvarjalnost;književnost;pouk književnosti;književna didaktika;didaktika književnosti;visokošolska didaktika;visoko šolstvo;
Data
Year of publishing: |
2008 |
Typology: |
0 - Not set |
Organization: |
UL FF - Faculty of Arts |
UDC: |
82:81:37.016 |
COBISS: |
72078690
|
Views: |
43 |
Downloads: |
2 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
Slovenian |
Secondary abstract: |
A fictional text has both communicative and aesthetic communicative features. It enables a teacher to involve students in creative activities and form communicative competence involving linguistic, professional, sociolinguistic, logical and paralinguistic skills. A communicative strategy turns out to be a significant tool for the provision of communicative skills. While developing this strategy a teacher should focus on student activity. |
Secondary keywords: |
umetnostno besedilo;komunikacijska kompetenca;komunikacijska strategija;ustvarjalnost;književnost;pouk književnosti;književna didaktika;didaktika književnosti;visokošolska didaktika;visoko šolstvo;fictional text;communication competence;communication strategy;creativity;literature;teaching literature;literature didactics;didactics of literature;higher education didactics;higher education; |
Pages: |
Str. 285-292 |
ID: |
22958111 |