(kommunikativnaja kompetencija, kommunikativnaja strategija)

Abstract

Umetnostno besedilo ima tako komunikacijske kot tudi estetsko komunikacijske značilnosti. Učitelju omogoča, da vključi študente v kreativne dejavnosti in oblikuje komunikacijsko kompetenco, ki vključuje jezikoslovne, strokovne, sociolingvistične, logične in paralingvistične spretnosti. Izkazalo se je, da je komunikacijska strategija pomembno orodje za zagotavljanje komunikacijskih sposobnosti. Medtem ko učitelj razvija to strategijo, se mora osredotočiti na aktivnost študentov.

Keywords

umetnostno besedilo;komunikacijska kompetenca;komunikacijska strategija;ustvarjalnost;književnost;pouk književnosti;književna didaktika;didaktika književnosti;visokošolska didaktika;visoko šolstvo;

Data

Year of publishing:
Typology: 0 - Not set
Organization: UL FF - Faculty of Arts
UDC: 82:81:37.016
COBISS: 72078690 Link will open in a new window
Views: 43
Downloads: 2
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Slovenian
Secondary abstract: A fictional text has both communicative and aesthetic communicative features. It enables a teacher to involve students in creative activities and form communicative competence involving linguistic, professional, sociolinguistic, logical and paralinguistic skills. A communicative strategy turns out to be a significant tool for the provision of communicative skills. While developing this strategy a teacher should focus on student activity.
Secondary keywords: umetnostno besedilo;komunikacijska kompetenca;komunikacijska strategija;ustvarjalnost;književnost;pouk književnosti;književna didaktika;didaktika književnosti;visokošolska didaktika;visoko šolstvo;fictional text;communication competence;communication strategy;creativity;literature;teaching literature;literature didactics;didactics of literature;higher education didactics;higher education;
Pages: Str. 285-292
ID: 22958111
Recommended works:
, (kommunikativnaja kompetencija, kommunikativnaja strategija)
, poučevanje slovenske književnosti na tujih univerzah (na praški filozofski fakulteti)
, izkušnje predavanja in raziskovanja