(kommunikativnaja kompetencija, kommunikativnaja strategija)

Povzetek

Umetnostno besedilo ima tako komunikacijske kot tudi estetsko komunikacijske značilnosti. Učitelju omogoča, da vključi študente v kreativne dejavnosti in oblikuje komunikacijsko kompetenco, ki vključuje jezikoslovne, strokovne, sociolingvistične, logične in paralingvistične spretnosti. Izkazalo se je, da je komunikacijska strategija pomembno orodje za zagotavljanje komunikacijskih sposobnosti. Medtem ko učitelj razvija to strategijo, se mora osredotočiti na aktivnost študentov.

Ključne besede

umetnostno besedilo;komunikacijska kompetenca;komunikacijska strategija;ustvarjalnost;književnost;pouk književnosti;književna didaktika;didaktika književnosti;visokošolska didaktika;visoko šolstvo;

Podatki

Leto izida:
Tipologija: 0 - Ni določena
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
UDK: 82:81:37.016
COBISS: 72078690 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 43
Št. prenosov: 2
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni povzetek: A fictional text has both communicative and aesthetic communicative features. It enables a teacher to involve students in creative activities and form communicative competence involving linguistic, professional, sociolinguistic, logical and paralinguistic skills. A communicative strategy turns out to be a significant tool for the provision of communicative skills. While developing this strategy a teacher should focus on student activity.
Sekundarne ključne besede: umetnostno besedilo;komunikacijska kompetenca;komunikacijska strategija;ustvarjalnost;književnost;pouk književnosti;književna didaktika;didaktika književnosti;visokošolska didaktika;visoko šolstvo;fictional text;communication competence;communication strategy;creativity;literature;teaching literature;literature didactics;didactics of literature;higher education didactics;higher education;
Strani: Str. 285-292
ID: 22958111
Priporočena dela:
, (kommunikativnaja kompetencija, kommunikativnaja strategija)
, poučevanje slovenske književnosti na tujih univerzah (na praški filozofski fakulteti)
, izkušnje predavanja in raziskovanja