(kommunikativnaja kompetencija, kommunikativnaja strategija)
Povzetek
Umetnostno besedilo ima tako komunikacijske kot tudi estetsko komunikacijske značilnosti. Učitelju omogoča, da vključi študente v kreativne dejavnosti in oblikuje komunikacijsko kompetenco, ki vključuje jezikoslovne, strokovne, sociolingvistične, logične in paralingvistične spretnosti. Izkazalo se je, da je komunikacijska strategija pomembno orodje za zagotavljanje komunikacijskih sposobnosti. Medtem ko učitelj razvija to strategijo, se mora osredotočiti na aktivnost študentov.
Ključne besede
umetnostno besedilo;komunikacijska kompetenca;komunikacijska strategija;ustvarjalnost;književnost;pouk književnosti;književna didaktika;didaktika književnosti;visokošolska didaktika;visoko šolstvo;
Podatki
Leto izida: |
2008 |
Tipologija: |
0 - Ni določena |
Organizacija: |
UL FF - Filozofska fakulteta |
UDK: |
82:81:37.016 |
COBISS: |
72078690
|
Št. ogledov: |
43 |
Št. prenosov: |
2 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Slovenski jezik |
Sekundarni povzetek: |
A fictional text has both communicative and aesthetic communicative features. It enables a teacher to involve students in creative activities and form communicative competence involving linguistic, professional, sociolinguistic, logical and paralinguistic skills. A communicative strategy turns out to be a significant tool for the provision of communicative skills. While developing this strategy a teacher should focus on student activity. |
Sekundarne ključne besede: |
umetnostno besedilo;komunikacijska kompetenca;komunikacijska strategija;ustvarjalnost;književnost;pouk književnosti;književna didaktika;didaktika književnosti;visokošolska didaktika;visoko šolstvo;fictional text;communication competence;communication strategy;creativity;literature;teaching literature;literature didactics;didactics of literature;higher education didactics;higher education; |
Strani: |
Str. 285-292 |
ID: |
22958111 |