učno gradivo
Abstract
V zgodnjem otroštvu se otroci aktivno vključujejo v družbeno dogajanje, pri čemer se postopoma seznanjajo z družbenimi vrednotami, normami ter drugimi ključnimi elementi, ki oblikujejo družbo. Vrtec igra pri tem procesu pomembno vlogo, saj otrokom omogoča pridobivanje konkretnih izkušenj in spodbuja njihovo učenje tako prek interakcij z vrstniki kot tudi z odraslimi. Ključnega pomena je, da se v vrtcu vzpostavi sodelovalno in demokratično vzdušje, pri čemer se upošteva dejstvo, da družbena pravila niso nevtralna, temveč odsevajo širše družbene kontekste in vrednote.
Keywords
vključevanje v družbo;zgodnje otroštvo;predšolski otroci;projekti študentov;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2025 |
Typology: |
2.05 - Videolectures and teaching material |
Organization: |
UL PEF - Faculty of Education |
Publisher: |
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta, Oddelek za temeljni pedagoški študij in Oddelek za predšolsko vzgojo |
UDC: |
373.2 |
COBISS: |
225328643
|
Views: |
141 |
Downloads: |
35 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary keywords: |
Otroci; |
File type: |
application/pdf |
Type (COBISS): |
Other |
Pages: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF ([120] str.) |
ID: |
25852646 |