diplomsko delo
Manca Verbančič (Author), Olga Denac (Mentor)

Abstract

Razvoju osebnosti otrok dajemo vse večji pomen, posvečamo mu več časa ter posledično tudi raziskav. Ob tem pa vedno bolj odkrivamo tudi pomen, ki ga ima glasbena vzgoja na razvoj otrokove osebnosti. Igra je tista, ki razvija otrokovo divergentno vedenje, raziskovanje in preizkušanje ter otroku predstavlja osnovo za primarne oblike učenja, ki so osnova za razvoj celovite osebnosti. Diplomsko delo z naslovom Glasbene in glasbeno-didaktične igre v prvem starostnem obdobju sestoji iz teoretičnega ter praktičnega dela. V teoretičnem delu smo z uporabo strokovne literature opredelili otroško igro, pojem didaktična igra in glasbeno-didaktične igre. Sledi opredelitev glasbenega razvoja, dejavnosti ter didaktična izhodišča glasbeno-didaktičnih iger. Kasneje smo s pomočjo literature oblikovali primere glasbenih ter glasbeno-didaktičnih iger, primernih za prvo starostno obdobje. Naš namen je bil raziskati pomen in vlogo glasbenih in glasbeno-didaktičnih iger pri razvoju splošnih in glasbenih sposobnosti predšolskih otrok ter na osnovi teoretičnih spoznanj oblikovati nove primere glasbenih ter glasbeno-didaktičnih iger za otroke prvega starostnega obdobja.

Keywords

diplomska dela;otroška igra;predšolsko obdobje;glasbena vzgoja;glasbene igre;glasbeno-didaktične igre;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UM PEF - Faculty of Education
Publisher: [M. Verbančič]
UDC: 373.2.091.3:78(043.2)
COBISS: 247786499 Link will open in a new window
Views: 0
Downloads: 3
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: Musical and music–didactic games in early childhood
Secondary abstract: Increasing importance is being placed on the development of children's personalities, with more time and research dedicated to this field. In doing so, we are increasingly recognizing the role that music education plays in the development of a child's personality. Play is the activity that promotes divergent thinking, exploration, and experimentation in children, and provides the foundation for the primary forms of learning that are essential for the development of a well-rounded personality. The diploma thesis Musical and Music-Didactic Games in Early Childhood consists of a theoretical and a practical part. In the theoretical part, professional literature was used to define children's play, the concept of didactic play, and musical-didactic games. This is followed by an outline of musical development, musical activities, and the didactic principles underpinning musical-didactic games. In the practical part, we designed examples of musical and music-didactic games appropriate for early childhood. Our aim was to examine the significance and role of musical and music-didactic games in the development of general and musical abilities in preschool children and, based on theoretical insights, to design new examples of such games suitable for children in the first age group.
Secondary keywords: theses;children's play;preschool period;music education;musical games;music–didactic games;Predšolsko učenje in poučevanje;Glasbena vzgoja in izobraževanje;Didaktične igre;Univerzitetna in visokošolska dela;
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Thesis comment: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Pages: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 54 str.))
ID: 26946307