diplomsko delo
Alenka Niedorfer (Avtor), Olga Denac (Mentor)

Povzetek

Glasba stimulira ali spodbuja razvoj otrokovih možganov. Medsebojno povezuje obe hemisferi in vzpostavlja med njima trajne povezave. Otrokom tako omogočamo doživljanje glasbe, zbujamo veselje in sproščenost, razširjamo in razvijamo otrokov besedni zaklad, prostorsko predstavljivost, logično sklepanje, kreativnost, ustvarjalno mišljenje, motorične spretnosti in socialne interakcije. V diplomskem delu Glasbene in glasbeno-didaktične igre v prvem starostnem obdobju je v prvem delu opisan razvoj otroka v tem obdobju, to je motorični, zaznavni, spoznavni, govorni in čustveni razvoj, opisana je otroška igra. V drugem delu je po starostnih obdobjih prvega starostnega obdobja opisana glasbena vzgoja. Podrobneje so opisane glasbene in glasbeno-didaktične igre, in sicer s primeri iger za posamezno starostno obdobje. Namen diplomskega dela je bil na osnovi teoretičnih spoznanj o glasbenih in glasbeno-didaktičnih igrah oblikovati nove primere glasbenih iger za prvo starostno obdobje in poudariti pomembno vlogo glasbenih in glasbeno-didaktičnih iger v prvem starostnem obdobju za nadaljnji otrokov razvoj. Na podlagi teoretičnega dela so tako nastali primeri glasbenih in glasbeno-didaktičnih iger za prvo starostno obdobje.

Ključne besede

glasba;glasbena vzgoja;igre;didaktične igre;starostna obdobja;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [A. Niedorfer]
UDK: 78(043.2)
COBISS: 19271944 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 12611
Št. prenosov: 3049
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: MUSIC AND MUSIC-DIDACTIC GAMES IN THE FIRST AGE BRACKET
Sekundarni povzetek: Music stimulates or encourages the development of a child's brain. It interconnects both hemispheres and establishes permanent connections between them. Thus we enable children to experience music, feel joy, relaxation, expand and develop their vocabulary, spatial sense, logical inference, creativity, creative thinking, motor skills, social interactions etc. In this diploma thesis with the title Music and music-didactic games in the first age bracket, we will describe the development of a child in this bracket in the first part, that are motor, perceptual, cognitive, language and emotional development and a child's game. In the second part, music education is described according to the age brackets of the first age bracket. Music and music-didactic games with examples of games for individual brackets are described in detail. The purpose of the diploma thesis was to form new examples of music games for the first age bracket on the basis of a theoretical knowledge of music and music-didactic games and to emphasize the importance of music and music-didactic games in the first age bracket for the child's further development. Thus some examples of music and music didactic games for the first age bracket were formed on the basis of theoretical work.
Sekundarne ključne besede: music education;music games;music-didactic games;first age bracket;child’s development in the first age bracket;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 124 f.
Ključne besede (UDK): the arts;recreation;entertainment;sport;umetnost;razvedrilo;zabava;šport;music;glasba;
ID: 20090
Priporočena dela:
, tradicijsko pjevanje i sviranje: lokalno za globalno