študija predsedniških volitev v Sloveniji 2002

Abstract

Vloga veleplakatov v predvolilnih kampanjah

Keywords

Oglaševanje;Politično trženje;Predsedniki;Volitve;Slovenija;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UL FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher: [T. Šuligoj]
UDC: 659.1:32(043)
COBISS: 23651677 Link will open in a new window
Views: 907
Downloads: 100
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Secondary keywords: Advertising;Political marketing;Presidents;Elections;
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Thesis comment: Univ. Ljubljana, Fak. za družbene vede
Pages: 54 f.
Keywords (UDC): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;social sciences;družbene vede;politics;politika;politične vede;
ID: 38694
Recommended works:
, študija predsedniških volitev v Sloveniji 2002