študija predsedniških volitev v Sloveniji 2002

Povzetek

Vloga veleplakatov v predvolilnih kampanjah

Ključne besede

Oglaševanje;Politično trženje;Predsedniki;Volitve;Slovenija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [T. Šuligoj]
UDK: 659.1:32(043)
COBISS: 23651677 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 907
Št. prenosov: 100
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Advertising;Political marketing;Presidents;Elections;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Fak. za družbene vede
Strani: 54 f.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;social sciences;družbene vede;politics;politika;politične vede;
ID: 38694
Priporočena dela:
, študija predsedniških volitev v Sloveniji 2002