primer blagovne znamke zdravil
Petra Molan (Author), Miro Kline (Mentor)

Abstract

Vpliv korporativne blagovne znamke na blagovno znamko izdelka

Keywords

Farmacija;Blagovne znamke;Celostna podoba podjetja;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.09 - Master's Thesis
Organization: UL FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher: [P. Molan]
UDC: 339.13(043)
COBISS: 23870557 Link will open in a new window
Views: 628
Downloads: 120
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Secondary keywords: Pharmacy;Trademarks;Corporate image;
Type (COBISS): Master's thesis
Thesis comment: Univ. Ljubljana, Fakulteta za družbene vede
Pages: 115, 6 f.
Keywords (UDC): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 38973
Recommended works:
, diplomsko delo
, na primeru Mercatorjeve trgovske blagovne znamke na trgu Bosne in Hercegovine
, primer tržne znamke Tuš
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.