primer blagovne znamke zdravil
Petra Molan (Avtor), Miro Kline (Mentor)

Povzetek

Vpliv korporativne blagovne znamke na blagovno znamko izdelka

Ključne besede

Farmacija;Blagovne znamke;Celostna podoba podjetja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [P. Molan]
UDK: 339.13(043)
COBISS: 23870557 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 628
Št. prenosov: 120
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Pharmacy;Trademarks;Corporate image;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Fakulteta za družbene vede
Strani: 115, 6 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 38973
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, na primeru Mercatorjeve trgovske blagovne znamke na trgu Bosne in Hercegovine
, primer tržne znamke Tuš
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.