analiza stališč uporabnikov
Valentin Koloini (Author), Vesna Žabkar (Mentor), Vasja Vehovar (Co-mentor)

Abstract

Spletno oglaševanje

Keywords

trženje;elektronsko trženje;oglas;Internet;uporabniki;zadovoljstvo;modeli;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.09 - Master's Thesis
Organization: UL EF - Faculty of Economics
Publisher: [V. Koloini]
UDC: 339.138
COBISS: 16963814 Link will open in a new window
Views: 930
Downloads: 231
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Secondary keywords: marketing;electronic marketing;advertisement;Internet;users;satisfaction;models;
Type (COBISS): Master's thesis
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Ekon. fakulteta
Pages: 89 str.
Keywords (UDC): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 45135
Recommended works:
, analiza stališč uporabnikov
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija