analiza stališč uporabnikov
Valentin Koloini (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor), Vasja Vehovar (Komentor)

Povzetek

Spletno oglaševanje

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;oglas;Internet;uporabniki;zadovoljstvo;modeli;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [V. Koloini]
UDK: 339.138
COBISS: 16963814 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 930
Št. prenosov: 231
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;advertisement;Internet;users;satisfaction;models;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekon. fakulteta
Strani: 89 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 45135
Priporočena dela:
, analiza stališč uporabnikov
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija