diplomsko delo
Tanja Hodnik (Author), Tomaž Kolar (Mentor)

Abstract

Presojanje uspešnosti trženjskega komuniciranja na nenaslovljeni oglaševalski pošti

Keywords

trženje;direktno trženje;poslovno komuniciranje;PTT;oglas;razuskave;analiza;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UL EF - Faculty of Economics
Publisher: [T. Hodnik]
UDC: 339.138
COBISS: 17409510 Link will open in a new window
Views: 702
Downloads: 248
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Secondary keywords: marketing;direct selling;business communication;postal services;advertisement;analysis;
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Pages: 44 str., 34 str. pril.
Keywords (UDC): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 47021
Recommended works:
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija