diplomsko delo
Tanja Hodnik (Avtor), Tomaž Kolar (Mentor)

Povzetek

Presojanje uspešnosti trženjskega komuniciranja na nenaslovljeni oglaševalski pošti

Ključne besede

trženje;direktno trženje;poslovno komuniciranje;PTT;oglas;razuskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Hodnik]
UDK: 339.138
COBISS: 17409510 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 702
Št. prenosov: 248
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;direct selling;business communication;postal services;advertisement;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: 44 str., 34 str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 47021
Priporočena dela:
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija