diplomsko delo
Branko Podobnik (Author), Franc Lorbek (Mentor)

Abstract

Politika pospeševanja prodaje v tržnem komuniciranju podjetja Anet Ljubljana : diplomsko delo

Keywords

marketinški splet;pospeševanje prodaje;prodaja;odnosi z javnostjo;osebna prodaja;neposredna prodaja;oglaševanje;strategija trženja;življenjski cikel;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Škofja Loka
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UM EPF - Faculty of Economics and Business
Publisher: [B. Podobnik]
UDC: 658.82
COBISS: 7624988 Link will open in a new window
Views: 1870
Downloads: 102
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Pages: 70 str.
Keywords (UDC): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;marketing;sales;selling;distribution;prodaja;distribucija;
ID: 6903