Janko Kralj (Author)

Abstract

Kakovost poslovanja obsega uspeh in ugled podjetja ter se odraža v dobrih izidih podjetja, ki naj ne bodo le zadovoljivi, temveč vse bolj odlični. Dobri izidi nastajajo na tržišču, če delamo prave stvari (želene na trgu) in napravi način (učinkovito). Na boljse trženje vpliva tudi ugled podjetja, ki izhaja iz kakovostnih učinkov (pridelki, izdelki, storitve, blago), poslovne sposobnosti in zanesljivosti podjetja ter načela, da je podjetje prijazno okolju. Okolju prijazno podjetje pa je tisto, ki uresničuje trajnostni razvoj (sustainable development) z modrim izkoriščanjem končnih naravnih in obnovljivih virov, s pametno rabo prostora, s skrbjo za čisto okolje, nadziranjem sevanj in zmanjševanjem odpadkov, skrbjo za biolosko raznolikost ter modro rabo znanja in tehnologije. Glavni odgovorni za vse to je managementin managerji morajo s svojim ravnanjem zanesljivo uresničevati te zamisli.

Keywords

podjetje;vodenje;kakovost;razvoj;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.09 - Published Professional Conference Contribution
Organization: UP FM - Faculty of Management Koper
UDC: 65.012.4
COBISS: 559575 Link will open in a new window
Views: 4132
Downloads: 137
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Type (COBISS): Not categorized
Pages: Str. 117-124
Keywords (UDC): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;
ID: 75105
Recommended works:
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, diplomsko delo