Janko Kralj (Avtor)

Povzetek

Kakovost poslovanja obsega uspeh in ugled podjetja ter se odraža v dobrih izidih podjetja, ki naj ne bodo le zadovoljivi, temveč vse bolj odlični. Dobri izidi nastajajo na tržišču, če delamo prave stvari (želene na trgu) in napravi način (učinkovito). Na boljse trženje vpliva tudi ugled podjetja, ki izhaja iz kakovostnih učinkov (pridelki, izdelki, storitve, blago), poslovne sposobnosti in zanesljivosti podjetja ter načela, da je podjetje prijazno okolju. Okolju prijazno podjetje pa je tisto, ki uresničuje trajnostni razvoj (sustainable development) z modrim izkoriščanjem končnih naravnih in obnovljivih virov, s pametno rabo prostora, s skrbjo za čisto okolje, nadziranjem sevanj in zmanjševanjem odpadkov, skrbjo za biolosko raznolikost ter modro rabo znanja in tehnologije. Glavni odgovorni za vse to je managementin managerji morajo s svojim ravnanjem zanesljivo uresničevati te zamisli.

Ključne besede

podjetje;vodenje;kakovost;razvoj;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.09 - Objavljeni strokovni prispevek na konferenci
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
UDK: 65.012.4
COBISS: 559575 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4132
Št. prenosov: 137
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: Str. 117-124
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;
ID: 75105
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, diplomsko delo