Povzetek
Kakovost poslovanja obsega uspeh in ugled podjetja ter se odraža v dobrih izidih podjetja, ki naj ne bodo le zadovoljivi, temveč vse bolj odlični. Dobri izidi nastajajo na tržišču, če delamo prave stvari (želene na trgu) in napravi način (učinkovito). Na boljse trženje vpliva tudi ugled podjetja, ki izhaja iz kakovostnih učinkov (pridelki, izdelki, storitve, blago), poslovne sposobnosti in zanesljivosti podjetja ter načela, da je podjetje prijazno okolju. Okolju prijazno podjetje pa je tisto, ki uresničuje trajnostni razvoj (sustainable development) z modrim izkoriščanjem končnih naravnih in obnovljivih virov, s pametno rabo prostora, s skrbjo za čisto okolje, nadziranjem sevanj in zmanjševanjem odpadkov, skrbjo za biolosko raznolikost ter modro rabo znanja in tehnologije. Glavni odgovorni za vse to je managementin managerji morajo s svojim ravnanjem zanesljivo uresničevati te zamisli.
Ključne besede
podjetje;vodenje;kakovost;razvoj;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2002 |
Tipologija: |
1.09 - Objavljeni strokovni prispevek na konferenci |
Organizacija: |
UP FM - Fakulteta za management |
UDK: |
65.012.4 |
COBISS: |
559575
|
Št. ogledov: |
4132 |
Št. prenosov: |
137 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Neznan jezik |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo ni kategorizirano |
Strani: |
Str. 117-124 |
Ključne besede (UDK): |
applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo; |
ID: |
75105 |