Andrej Koren (Author)

Abstract

Prispevek obravnava avtonomijo v šolskem sistemu. Predstavljenih je nekaj osnovnih pojmovanj avtonomije in njenega pomena za šolski sistem. V drugem delu je podana študija primera, ki na podlagi kvalitativne metodologije raziskuje avtonomijo, kot jo sprejemajo in vidijo ravnatelji, učitelji in minister. Pokaže se, da imajo udeleženci raziskave omejen pogled na avtonomijo v celotnem sistemu. Vidljivost znotraj sistema povezuje, izziva in ločuje. Omejena vidljivost ustvari koncept "plavajoče" in spreminjajoče se avtonomije, ki je blizu postmodernističnemu razumevanju organizacij in s tem sol, ter navidezno predstavlja prehod od kolektivnega in timskega k individualnemu. Pri razumevanju avtonomije je pomembno, da upoštevamo razmerje med dano in sprejeto avtonomijo.

Keywords

izobraževanje;avtonomija;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.09 - Published Professional Conference Contribution
Organization: UP FM - Faculty of Management Koper
UDC: 371
COBISS: 563159 Link will open in a new window
Views: 6080
Downloads: 181
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Type (COBISS): Not categorized
Pages: Str. 135-144
Keywords (UDC): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;
ID: 75107