Andrej Koren (Avtor)

Povzetek

Prispevek obravnava avtonomijo v šolskem sistemu. Predstavljenih je nekaj osnovnih pojmovanj avtonomije in njenega pomena za šolski sistem. V drugem delu je podana študija primera, ki na podlagi kvalitativne metodologije raziskuje avtonomijo, kot jo sprejemajo in vidijo ravnatelji, učitelji in minister. Pokaže se, da imajo udeleženci raziskave omejen pogled na avtonomijo v celotnem sistemu. Vidljivost znotraj sistema povezuje, izziva in ločuje. Omejena vidljivost ustvari koncept "plavajoče" in spreminjajoče se avtonomije, ki je blizu postmodernističnemu razumevanju organizacij in s tem sol, ter navidezno predstavlja prehod od kolektivnega in timskega k individualnemu. Pri razumevanju avtonomije je pomembno, da upoštevamo razmerje med dano in sprejeto avtonomijo.

Ključne besede

izobraževanje;avtonomija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.09 - Objavljeni strokovni prispevek na konferenci
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
UDK: 371
COBISS: 563159 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 6080
Št. prenosov: 181
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: Str. 135-144
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;
ID: 75107