Abstract

Storitve so nedvomno prihodnost vsake gospodarske dejavnosti in postajajo primarno gibalo gospodarskega razvoja neke države. Za vsako podjetje, ki se želi vključiti ali obdržati na konkurenčnem regionalnem in mednarodnem trgu, je kakovost storitve oz. natančneje kakovost opravljene storitve, ki jo organizacija nudi, odločilnega pomena. Ena izmed osnovnih nalog managementa v organizaciji ali v podjetju je, da so storitve opravljene in izvedene dovolj kakovostno. Cilj podjetja je, da so storitve izvedene tako, da najbolje zadovoljijo zahteve in pričakovanja kupcev oz. odjemalcev, katerim so namenjene.

Keywords

trženje;storitve;kakovost;management;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.09 - Published Professional Conference Contribution
Organization: UP FM - Faculty of Management Koper
UDC: 338.46:339.13
COBISS: 563415 Link will open in a new window
Views: 3583
Downloads: 104
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Type (COBISS): Not categorized
Pages: Str. 145-150
Keywords (UDC): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;economic situation;economic policy;management of the economy;economic planning;production;services;prices;menedžment gospodarstva;gospodarsko načrtovanje;proizvodnja;storitve;production and services according to economic sectors;gospodarske panoge;social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 75108
Recommended works:
, izzivi za trajnostni razvoj
, diplomsko delo