izzivi za trajnostni razvoj
Roberto Biloslavo (Avtor), Armand Faganel (Avtor), Borut Kodrič (Avtor), Anita Trnavčevič (Avtor), Jure Kovač (Recenzent), Maja Konečnik Ruzzier (Recenzent)

Povzetek

Marketinška kultura v storitvenih dejavnostih

Ključne besede

trženje;storitve;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Koper
Tipologija: 2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
Založnik: Fakulteta za management
UDK: 338.46:339.138(0.034.2)
COBISS: 264707840 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-961-266-130-4
Št. ogledov: 3509
Št. prenosov: 88
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Storitve;Marketing;Slovenija;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Sistemski komentar: Acrobat Reader
Strani: 63 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;economic situation;economic policy;management of the economy;economic planning;production;services;prices;menedžment gospodarstva;gospodarsko načrtovanje;proizvodnja;storitve;production and services according to economic sectors;gospodarske panoge;social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 78650
Priporočena dela:
, izzivi za trajnostni razvoj
, diplomsko delo