predstavitev alternativnega načina direktne promocije vin v obliki vinskega bara
Teja Todorovič (Author), Drago Dubrovski (Mentor)

Abstract

Promocija vina po meri potrošnika

Keywords

vino;promocija vina;potrošniki;kultura pitja vina;poslovne priložnosti;podjetje;vinski bar;diplomska dela;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Koper
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UP FM - Faculty of Management Koper
Publisher: [T. Todorovič]
UDC: 339.138:663.2(043.2)
COBISS: 1243863 Link will open in a new window
Views: 3292
Downloads: 149
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Thesis comment: Diplomska dela, Fakulteta za management
Pages: V, 57 str. + pril.
Keywords (UDC): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;chemical technology;chemical and related industries;kemijska tehnologija;kemijske in sorodne industrije;industrial microbiology;industrial mycology;zymurgy;fermentation industry;beverage industry;stimulant industry;industrijska mikrobiologija;industrijska mikologija;pivovarstvo;vrenja;industrija pijač;industrija poživil;wine;winemaking;oenology;vino;proizvodnja vina;enologija;
ID: 75335
Recommended works:
, predstavitev alternativnega načina direktne promocije vin v obliki vinskega bara
, diplomska naloga
, diplomska naloga