diplomsko delo
Sara Dvoršak (Avtor), Milan Jurše (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo z naslovom Strategija trženja slovenskih vin na finskem trgu je razdeljeno na pet poglavij. V uvodnem delu je podana opredelitev problema, metodologija in osnovne trditve, kar je koristilo pri izvedbi tržne raziskave. Uvodnemu poglavju sledi analiza trga vina, kjer so opisane razmere na globalnem, slovenskem in nordijskem trgu vina. V tretjem poglavju smo se poglobili v razumevanje finskega trga vina in analizirali dejavnike makro in mikrookolja. V četrtem poglavju je celovito obdelano strateško načrtovanje trženja vin na finskem trgu, ki predstavlja ključni del diplomskega dela. Prepletata se teorija in praksa trženja s poudarkom na analizi možnosti za trženje slovenskih vin na finskem trgu, obnašanju kupcev in marketinškem spletu. Na praktičnih primerih dveh slovenskih podjetij, prisotnih na finskem trgu vina, P&F Wineries in Čotar, smo predstavili izhodišča za oblikovanje strategije trženja in v zadnjem poglavju glede na ugotovljeno problematiko podali predloge za izboljšanje trženja njihovih vin na finskem trgu.

Ključne besede

mednarodni marketing;mednarodni trg;strategija trženja;marketinški splet;Slovenija;vinogradništvo;distribucija;promocija;Finska;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [S. Dvoršak]
UDK: 339.138:663.2(497.4)
COBISS: 10757404 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2053
Št. prenosov: 361
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Marketing strategy of Slovenian wines on the Finnish market
Sekundarni povzetek: Thesis entitled Marketing strategy of Slovenian wines on the Finnish market is divided into five chapters. The problem, methodology and the basic arguments are handed in the first part, which was useful in carrying out market research. The introductory chapter is followed by analysis of wine market, which describes the situation at the global, Slovenian and the Nordic market. In the third section we deepened the understanding of the Finnish wine market and analyzed the factors of the macro and micro-environment. The fourth chapter is a comprehensive handling of wine marketing strategic planning in the Finnish market, which is a key part of the thesis. Theory and practice of marketing with a focus on the analysis of options for the marketing of Slovenian wines on the Finnish market, consumer behavior and marketing mix are interweaving. We presented the basic principles of marketing strategy with practical cases of two Slovenian companies present on the Finnish wine market, P&F Wineries and Čotar, and regarding to the statable problems we gave proposals for improving the marketing of their wines on the Finnish market in the last chapter.
Sekundarne ključne besede: international marketing;wine market;marketing strategy;instruments of marketing mix (product;price;distribution channels;promotion);
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 77 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;chemical technology;chemical and related industries;kemijska tehnologija;kemijske in sorodne industrije;industrial microbiology;industrial mycology;zymurgy;fermentation industry;beverage industry;stimulant industry;industrijska mikrobiologija;industrijska mikologija;pivovarstvo;vrenja;industrija pijač;industrija poživil;wine;winemaking;oenology;vino;proizvodnja vina;enologija;
ID: 1014908
Priporočena dela:
, diplomska naloga
, diplomska naloga
, predstavitev alternativnega načina direktne promocije vin v obliki vinskega bara