Marija Paladin (Author)

Abstract

Poleg verbalnih sporočil so v komunikaciji zelo pomembna neverbalna sporočila,saj jim praviloma zaupamo bolj kot verbalni komponenti komunikacije. Ena od funkcij neverbalne komunikacije je prepričevanje. Dosedanje raziskave so pokazale, da očesni stik, slog oblačenja, določene vokalične značilnosti ter nekatere vrste dotika vplivajo na prepričljivost posameznika. Raziskava, ki smo jo izvedli, je pokazala, da anketiranci menijo,da je za nekoga, ki želi biti prepričljiv, pomembno, kako določeno informacijo posreduje. Na oblikovanje mnenj o vplivu znakov neverbalne komunikacije na prepričljivost vplivajo različni dejavniki. Rezultati naše raziskave so pokazali nekatere zanimive razlike v primerjavi z dosedanjimi raziskavami.

Keywords

neverbalna komunikacija;prepričljivost;gestika;mimika;zunanji videz;način govora;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.01 - Original Scientific Article
Organization: UP FM - Faculty of Management Koper
UDC: 81'211
COBISS: 3667415 Link will open in a new window
ISSN: 1854-4223
Parent publication: Management
Views: 3336
Downloads: 225
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Type (COBISS): Not categorized
Pages: str. 261-277
Volume: ǂLet. ǂ5
Issue: ǂšt. ǂ3
Chronology: jesen 2010
Keywords (UDC): language;linguistics;literature;jezikoslovje;filologija;književnost;linguistics and languages;jezikoslovje in jeziki;
ID: 77349
Recommended works:
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available