Povzetek
Poleg verbalnih sporočil so v komunikaciji zelo pomembna neverbalna sporočila,saj jim praviloma zaupamo bolj kot verbalni komponenti komunikacije. Ena od funkcij neverbalne komunikacije je prepričevanje. Dosedanje raziskave so pokazale, da očesni stik, slog oblačenja, določene vokalične značilnosti ter nekatere vrste dotika vplivajo na prepričljivost posameznika. Raziskava, ki smo jo izvedli, je pokazala, da anketiranci menijo,da je za nekoga, ki želi biti prepričljiv, pomembno, kako določeno informacijo posreduje. Na oblikovanje mnenj o vplivu znakov neverbalne komunikacije na prepričljivost vplivajo različni dejavniki. Rezultati naše raziskave so pokazali nekatere zanimive razlike v primerjavi z dosedanjimi raziskavami.
Ključne besede
neverbalna komunikacija;prepričljivost;gestika;mimika;zunanji videz;način govora;
Podatki
| Jezik: |
Slovenski jezik |
| Leto izida: |
2010 |
| Tipologija: |
1.01 - Izvirni znanstveni članek |
| Organizacija: |
UP FM - Fakulteta za management |
| UDK: |
81'211 |
| COBISS: |
3667415
|
| ISSN: |
1854-4223 |
| Matična publikacija: |
Management
|
| Št. ogledov: |
3336 |
| Št. prenosov: |
225 |
| Ocena: |
0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
Ostali podatki
| Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
| Vrsta dela (COBISS): |
Delo ni kategorizirano |
| Strani: |
str. 261-277 |
| Letnik: |
ǂLet. ǂ5 |
| Zvezek: |
ǂšt. ǂ3 |
| Čas izdaje: |
jesen 2010 |
| Ključne besede (UDK): |
language;linguistics;literature;jezikoslovje;filologija;književnost;linguistics and languages;jezikoslovje in jeziki; |
| ID: |
77349 |