diplomsko delo
Eva Budna (Author), Igor Saksida (Mentor)

Abstract

Ljudsko slovstvo v Zgornji Savinjski dolini

Keywords

Zgornja Savinjska dolina;ljudsko slovstvo;ljudsko izročilo;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: [E. Budna]
UDC: 398.2(043.2)
COBISS: 8944969 Link will open in a new window
Views: 1222
Downloads: 552
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: Folk literature in Zgornja Savinjska valley
Secondary keywords: folk culture;literary genre;ljudska kultura;literarna zvrst;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Thesis comment: Univ. Ljubljana, Pedagoška fak., Razredni pouk
Pages: 68 str.
Type (ePrints): thesis
Title (ePrints): Folk literature in Zgornja Savinjska valley
Keywords (ePrints): ljudsko slovstvo
Keywords (ePrints, secondary language): folk literature
Abstract (ePrints): V uvodu diplomske naloge sem izpostavila motive, ki so me spodbudili za raziskovanje ljudskega slovstva v Zgornji Savinjski dolini. Teoretični del na samem začetku predstavlja ljudsko slovstvo na splošno in opredelitev ljudskih zvrsti in vrst, sledi mu predstavitev ljudskega slovstva, značilnega za Zgornjo Savinjsko dolino. V empiričnem delu me je zanimalo, koliko je v berilih za učence 3. triade ljudskih besedil, in ali je med njimi mogoče zaslediti tudi kakšno iz Zgornje Savinjske doline. Razdelila sem tudi vprašalnike med naključno izbrane učence 3. triade OŠ Blaža Arniča Luče, OŠ Ljubno ob Savinji in OŠ Rečica ob Savinji, s katerimi sem preverila poznavanje ljudskega izročila med učenci. Na vsako šolo sem razdelila 40 vprašalnikov, torej skupaj 120. Vrnjene sem dobila 103 vprašalnike, od katerih sem jih 90 obdelala. Nekaj odgovorov sem obdelala grafično, ostale pa sem bodisi prepisala ali pa sem jih pokomentirala. Rezultati potrjujejo, da učenci slabo poznajo ljudske zgodbe in njihove zapisovalce, ter da tudi šola prispeva zgolj malo za ohranjanje le-teh.
Keywords (ePrints, secondary language): folk literature
ID: 8308346