diplomsko delo
Eva Budna (Avtor), Igor Saksida (Mentor)

Povzetek

Ljudsko slovstvo v Zgornji Savinjski dolini

Ključne besede

Zgornja Savinjska dolina;ljudsko slovstvo;ljudsko izročilo;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [E. Budna]
UDK: 398.2(043.2)
COBISS: 8944969 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1222
Št. prenosov: 552
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Folk literature in Zgornja Savinjska valley
Sekundarne ključne besede: folk culture;literary genre;ljudska kultura;literarna zvrst;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Pedagoška fak., Razredni pouk
Strani: 68 str.
Vrsta dela (ePrints): thesis
Naslov (ePrints): Folk literature in Zgornja Savinjska valley
Ključne besede (ePrints): ljudsko slovstvo
Ključne besede (ePrints, sekundarni jezik): folk literature
Povzetek (ePrints): V uvodu diplomske naloge sem izpostavila motive, ki so me spodbudili za raziskovanje ljudskega slovstva v Zgornji Savinjski dolini. Teoretični del na samem začetku predstavlja ljudsko slovstvo na splošno in opredelitev ljudskih zvrsti in vrst, sledi mu predstavitev ljudskega slovstva, značilnega za Zgornjo Savinjsko dolino. V empiričnem delu me je zanimalo, koliko je v berilih za učence 3. triade ljudskih besedil, in ali je med njimi mogoče zaslediti tudi kakšno iz Zgornje Savinjske doline. Razdelila sem tudi vprašalnike med naključno izbrane učence 3. triade OŠ Blaža Arniča Luče, OŠ Ljubno ob Savinji in OŠ Rečica ob Savinji, s katerimi sem preverila poznavanje ljudskega izročila med učenci. Na vsako šolo sem razdelila 40 vprašalnikov, torej skupaj 120. Vrnjene sem dobila 103 vprašalnike, od katerih sem jih 90 obdelala. Nekaj odgovorov sem obdelala grafično, ostale pa sem bodisi prepisala ali pa sem jih pokomentirala. Rezultati potrjujejo, da učenci slabo poznajo ljudske zgodbe in njihove zapisovalce, ter da tudi šola prispeva zgolj malo za ohranjanje le-teh.
Ključne besede (ePrints, sekundarni jezik): folk literature
ID: 8308346