Sara Rode (Author), Darja Skribe-Dimec (Author)

Abstract

Pred začetkom pedagoške prakse v 4. letniku Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani sem izvedela, da bom v osnovni šoli v petem razredu poučevala fotosintezo. Zavedla sem se resnosti teme, saj smo se v okviru študija na pedagoški fakulteti večkrat pogovarjali o kopici napačnih predstav, ki jih imajo učenci o tem pojmu. Na praksi sem ugotovila, da večina učencev misli, da rastlina dobi hrano iz zemlje. Opazila sem tudi, da veliko učencev tudi ne razume, da rastline dihajo. Poglabljanje v problem je pripeljalo do tega, da sem to temo izbrala za diplomsko delo, v kateri sem pod vodstvom mentorice dr. Darje Skribe Dimec raziskala, kako dobro učenci, študenti in učitelji razumejo proces fotosinteze. Tako je kot povzetek nastal tudi ta članek.

Keywords

naravoslovna vzgoja;biologija;fotosinteza;razumevanje;osnovne šole;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.04 - Professional Article
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDC: 373.32.016:581.132
COBISS: 9269833 Link will open in a new window
ISSN: 1318-9670
Views: 1700
Downloads: 184
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: science education;concept formation;primary school;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;oblikovanje pojma;osnovna šola;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Article
Pages: str. 4-7
Volume: ǂLetn. ǂ16
Issue: ǂšt. ǂ3
Chronology: pomlad 2012
ID: 8310713
Recommended works:
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available