Abstract
Pred začetkom pedagoške prakse v 4. letniku Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani sem izvedela, da bom v osnovni šoli v petem razredu poučevala fotosintezo. Zavedla sem se resnosti teme, saj smo se v okviru študija na pedagoški fakulteti večkrat pogovarjali o kopici napačnih predstav, ki jih imajo učenci o tem pojmu. Na praksi sem ugotovila, da večina učencev misli, da rastlina dobi hrano iz zemlje. Opazila sem tudi, da veliko učencev tudi ne razume, da rastline dihajo. Poglabljanje v problem je pripeljalo do tega, da sem to temo izbrala za diplomsko delo, v kateri sem pod vodstvom mentorice dr. Darje Skribe Dimec raziskala, kako dobro učenci, študenti in učitelji razumejo proces fotosinteze. Tako je kot povzetek nastal tudi ta članek.
Keywords
naravoslovna vzgoja;biologija;fotosinteza;razumevanje;osnovne šole;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2012 |
Typology: |
1.04 - Professional Article |
Organization: |
UL PEF - Faculty of Education |
Publisher: |
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta |
UDC: |
373.32.016:581.132 |
COBISS: |
9269833
|
ISSN: |
1318-9670 |
Views: |
1700 |
Downloads: |
184 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Secondary keywords: |
science education;concept formation;primary school;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;oblikovanje pojma;osnovna šola; |
File type: |
application/pdf |
Type (COBISS): |
Article |
Pages: |
str. 4-7 |
Volume: |
ǂLetn. ǂ16 |
Issue: |
ǂšt. ǂ3 |
Chronology: |
pomlad 2012 |
ID: |
8310713 |