Abstract
Še pred nekaj desetletji so botaniki uvrščali glive in z njimi tudi gobe med rastline. Danes imajo glive svoje kraljestvo ločeno od živali in rastlin. Zaradi določenih značilnosti, ki jih imajo rastline, mnogi odrasli kot tudi otroci mislijo, da je goba rastlina. To utemeljujejo s tem, da gobe rastejo na enem mestu tako kot rastline. V naravi pa živijo tudi živali, ki so pritrjene na enem mestu (na primer rak vitičnjak) oziroma se zelo malo premikajo z enega mesta na drugo, kot na primer morska vetrnica.
V našem prispevku smo opisali, kako smo otrokom v vrtcu na preprost način predstavili dejstvo, zakaj goba ni ne rastlina in ne žival. Zanimalo nas je, ali bodo predšolski otroci razumeli razlike med rastlino in živaljo ali pa je ta tematika za njih preveč abstraktna.
Keywords
predšolska vzgoja;predšolski otroci;otroški vrtci;kurikulum;gobe;glive;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2012 |
Typology: |
1.04 - Professional Article |
Organization: |
UL PEF - Faculty of Education |
Publisher: |
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta |
UDC: |
373.23.016:57 |
COBISS: |
9270345
|
ISSN: |
1318-9670 |
Views: |
1480 |
Downloads: |
239 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Secondary keywords: |
science education;concept formation;pre-school child;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;oblikovanje pojma;predšolski otrok; |
File type: |
application/pdf |
Type (COBISS): |
Article |
Pages: |
str. 19-22 |
Volume: |
ǂLetn. ǂ16 |
Issue: |
ǂšt. ǂ3 |
Chronology: |
pomlad 2012 |
ID: |
8310715 |