Barbara Bajd (Author), Simon Kveder (Author)

Abstract

Še pred nekaj desetletji so botaniki uvrščali glive in z njimi tudi gobe med rastline. Danes imajo glive svoje kraljestvo ločeno od živali in rastlin. Zaradi določenih značilnosti, ki jih imajo rastline, mnogi odrasli kot tudi otroci mislijo, da je goba rastlina. To utemeljujejo s tem, da gobe rastejo na enem mestu tako kot rastline. V naravi pa živijo tudi živali, ki so pritrjene na enem mestu (na primer rak vitičnjak) oziroma se zelo malo premikajo z enega mesta na drugo, kot na primer morska vetrnica. V našem prispevku smo opisali, kako smo otrokom v vrtcu na preprost način predstavili dejstvo, zakaj goba ni ne rastlina in ne žival. Zanimalo nas je, ali bodo predšolski otroci razumeli razlike med rastlino in živaljo ali pa je ta tematika za njih preveč abstraktna.

Keywords

predšolska vzgoja;predšolski otroci;otroški vrtci;kurikulum;gobe;glive;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.04 - Professional Article
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDC: 373.23.016:57
COBISS: 9270345 Link will open in a new window
ISSN: 1318-9670
Views: 1480
Downloads: 239
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: science education;concept formation;pre-school child;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;oblikovanje pojma;predšolski otrok;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Article
Pages: str. 19-22
Volume: ǂLetn. ǂ16
Issue: ǂšt. ǂ3
Chronology: pomlad 2012
ID: 8310715
Recommended works:
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available