Barbara Bajd (Avtor), Simon Kveder (Avtor)

Povzetek

Še pred nekaj desetletji so botaniki uvrščali glive in z njimi tudi gobe med rastline. Danes imajo glive svoje kraljestvo ločeno od živali in rastlin. Zaradi določenih značilnosti, ki jih imajo rastline, mnogi odrasli kot tudi otroci mislijo, da je goba rastlina. To utemeljujejo s tem, da gobe rastejo na enem mestu tako kot rastline. V naravi pa živijo tudi živali, ki so pritrjene na enem mestu (na primer rak vitičnjak) oziroma se zelo malo premikajo z enega mesta na drugo, kot na primer morska vetrnica. V našem prispevku smo opisali, kako smo otrokom v vrtcu na preprost način predstavili dejstvo, zakaj goba ni ne rastlina in ne žival. Zanimalo nas je, ali bodo predšolski otroci razumeli razlike med rastlino in živaljo ali pa je ta tematika za njih preveč abstraktna.

Ključne besede

predšolska vzgoja;predšolski otroci;otroški vrtci;kurikulum;gobe;glive;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDK: 373.23.016:57
COBISS: 9270345 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-9670
Št. ogledov: 1480
Št. prenosov: 239
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: science education;concept formation;pre-school child;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;oblikovanje pojma;predšolski otrok;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 19-22
Letnik: ǂLetn. ǂ16
Zvezek: ǂšt. ǂ3
Čas izdaje: pomlad 2012
ID: 8310715
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu