Milena Valenčič Zuljan (Author), Mara Cotič (Author), Samo Fošnarič (Author), Cirila Peklaj (Author), Janez Vogrinc (Author)

Abstract

Profesionalni razvoj strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju je vseživljenjski proces, ki se prične z začetnim izobraževanjem strokovnih delavcev in se zaključi z njihovo upokojitvijo. Kakovost profesionalnega razvoja strokovnih delavcev je tako odvisna od kakovosti njim namenjenih izobraževalnih programov in usposobljenosti njihovih izvajalcev, od uvajanja v pedagoški poklic in od podpore (sistemske in osebne), ki jim je zagotovljena v različnih fazah profesionalnega razvoja. V področni strokovni skupini za izobraževanje pedagoških delavcev in njihov profesionalni razvoj smo se tako osredotočili na vse tri vsebinske sklope: (1) začetno izobraževanje strokovnih delavcev, (2) obdobje uvajanja v poklic (pripravništvo in strokovni izpit) in (3) nadaljnje izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev ter napredovanje zaposlenih v strokovne nazive.

Keywords

izobraževanje učiteljev;razvoj vzgoje in izobraževanja;Slovenija;vzgojni cilji;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.16 - Independent Scientific Component Part or a Chapter in a Monograph
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Zavod RS za šolstvo
UDC: 37.091(497.4)
COBISS: 8862025 Link will open in a new window
Views: 1995
Downloads: 279
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Secondary keywords: teacher education;development of education;Slovenia;aims of education;izobraževanje učiteljev;razvoj vzgoje in izobraževanja;Slovenija;vzgojni cilji;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Not categorized
Pages: Str. 465-518
ID: 8311123