Povzetek

Vsa poglavja obravnavajo posamezna področja sistema vzgoje in izobraževanja, razen uvodnega besedila, ki vključuje splošna vprašanja in je sestavljeno iz treh delov: štirih temeljnih splošnih načel z obrazložitvami, skupnih ciljev vzgoje in izobraževanja (ki jih v poglavjih posameznih področij dopolnjujejo specifični cilji) ter izzivov in strateških usmeritev, ki analitično interpretirajo izpostavljene splošne problematike vzgoje in izobraževanja v Sloveniji ter predlagajo temeljne strateške usmeritve.

Ključne besede

šolstvo;izobraževalna politika;šolski sistem;smernice;splošna načela;splošni cilji;usmeritve;vrtci;osnovne šole;srednje šole;vzgoja in izobraževanje otrok s posebnimi potrebami;vzgoja in izobraževanje nadarjenih;vzgoja in izobraževanje na narodnostno mešanih območjih;izobraževanje odraslih;zasebne šole in vrtci;glasbeno šolstvo;izobraževanje strokovnih delavcev in njihov profesionalni razvoj;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Zavod RS za šolstvo
UDK: 37.091(497.4)
COBISS: 8862025 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2899
Št. prenosov: 342
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: teacher education;development of education;Slovenia;aims of education;izobraževanje učiteljev;razvoj vzgoje in izobraževanja;Slovenija;vzgojni cilji;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: Str. 465-518
ID: 8311123