preteklost in kulturna dediščina
Abstract
Projekt Grad Fužine je zapis pristopov, tehnik in metod, s katerimi vzgojiteljice omogočajo predšolskim otrokom učenje o preteklosti oziroma zgodovini in jim pomagajo v dojemanju koncepta časa. Otroci opazujejo svet okrog sebe in skušajo razumeti zapletene družbene pojave in spremembe; tako se učijo - ko si skušajo osmisliti bivanje človeka na svetu, njegovo življenje in ustvarjanje. Kaj se je dogajalo včasih, nekoč, ko njih še ni bilo… , kako so živeli dinozavri, Mostiščarji na Barju in podobna vprašanja, vedno znova predstavlja izziv za otroke. Odrasli jim pomagamo prepoznati preteklost, ko jih učimo poiskati pisne in ustne vire, zgodovinske ostanke, predmete. Ko skušamo pojasniti preteklost, je pomembno zavedanje, da se s tem odmikamo od pravljičnega sveta fikcije k čim bolj verodostojni, znanstveni podobi, kot jo je mogoče pridobiti iz virov, ki so nam trenutno na voljo.
Keywords
predšolska vzgoja
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2013 |
Source: |
Ljubljana |
Typology: |
2.05 - Videolectures and teaching material |
Organization: |
UL PEF - Faculty of Education |
Publisher: |
Pedagoška fakulteta |
UDC: |
373.2 |
COBISS: |
9940041
|
Views: |
725 |
Downloads: |
77 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
Unknown |
Secondary keywords: |
pre-school education;cultural heritage;time perception;predšolska vzgoja;kulturna dediščina;časovno zaznavanje; |
File type: |
application/pdf |
Type (COBISS): |
Not categorized |
Type (ePrints): |
teaching_resource |
Title (ePrints): |
Učenje z raziskovanjem v vrtcu: preteklost in kulturna dediščina : študijsko gradivo v e-obliki za integrirano prakso pri predmetu Otrok v družbi |
Keywords (ePrints): |
predšolska vzgoja |
Keywords (ePrints, secondary language): |
pre-school education |
Abstract (ePrints): |
Projekt Grad Fužine je zapis pristopov, tehnik in metod, s katerimi vzgojiteljice omogočajo predšolskim otrokom učenje o preteklosti oziroma zgodovini in jim pomagajo v dojemanju koncepta časa. Otroci opazujejo svet okrog sebe in skušajo razumeti zapletene družbene pojave in spremembe; tako se učijo - ko si skušajo osmisliti bivanje človeka na svetu, njegovo življenje in ustvarjanje. Kaj se je dogajalo včasih, nekoč, ko njih še ni bilo… , kako so živeli dinozavri, Mostiščarji na Barju in podobna vprašanja, vedno znova predstavlja izziv za otroke. Odrasli jim pomagamo prepoznati preteklost, ko jih učimo poiskati pisne in ustne vire, zgodovinske ostanke, predmete. Ko skušamo pojasniti preteklost, je pomembno zavedanje, da se s tem odmikamo od pravljičnega sveta fikcije k čim bolj verodostojni, znanstveni podobi, kot jo je mogoče pridobiti iz virov, ki so nam trenutno na voljo. |
Keywords (ePrints, secondary language): |
pre-school education |
ID: |
8327098 |