preteklost in kulturna dediščina
Nada Turnšek (Author)

Abstract

Projekt Grad Fužine je zapis pristopov, tehnik in metod, s katerimi vzgojiteljice omogočajo predšolskim otrokom učenje o preteklosti oziroma zgodovini in jim pomagajo v dojemanju koncepta časa. Otroci opazujejo svet okrog sebe in skušajo razumeti zapletene družbene pojave in spremembe; tako se učijo - ko si skušajo osmisliti bivanje človeka na svetu, njegovo življenje in ustvarjanje. Kaj se je dogajalo včasih, nekoč, ko njih še ni bilo… , kako so živeli dinozavri, Mostiščarji na Barju in podobna vprašanja, vedno znova predstavlja izziv za otroke. Odrasli jim pomagamo prepoznati preteklost, ko jih učimo poiskati pisne in ustne vire, zgodovinske ostanke, predmete. Ko skušamo pojasniti preteklost, je pomembno zavedanje, da se s tem odmikamo od pravljičnega sveta fikcije k čim bolj verodostojni, znanstveni podobi, kot jo je mogoče pridobiti iz virov, ki so nam trenutno na voljo.

Keywords

predšolska vzgoja

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.05 - Videolectures and teaching material
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Pedagoška fakulteta
UDC: 373.2
COBISS: 9940041 Link will open in a new window
Views: 725
Downloads: 77
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Secondary keywords: pre-school education;cultural heritage;time perception;predšolska vzgoja;kulturna dediščina;časovno zaznavanje;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Not categorized
Type (ePrints): teaching_resource
Title (ePrints): Učenje z raziskovanjem v vrtcu: preteklost in kulturna dediščina : študijsko gradivo v e-obliki za integrirano prakso pri predmetu Otrok v družbi
Keywords (ePrints): predšolska vzgoja
Keywords (ePrints, secondary language): pre-school education
Abstract (ePrints): Projekt Grad Fužine je zapis pristopov, tehnik in metod, s katerimi vzgojiteljice omogočajo predšolskim otrokom učenje o preteklosti oziroma zgodovini in jim pomagajo v dojemanju koncepta časa. Otroci opazujejo svet okrog sebe in skušajo razumeti zapletene družbene pojave in spremembe; tako se učijo - ko si skušajo osmisliti bivanje človeka na svetu, njegovo življenje in ustvarjanje. Kaj se je dogajalo včasih, nekoč, ko njih še ni bilo… , kako so živeli dinozavri, Mostiščarji na Barju in podobna vprašanja, vedno znova predstavlja izziv za otroke. Odrasli jim pomagamo prepoznati preteklost, ko jih učimo poiskati pisne in ustne vire, zgodovinske ostanke, predmete. Ko skušamo pojasniti preteklost, je pomembno zavedanje, da se s tem odmikamo od pravljičnega sveta fikcije k čim bolj verodostojni, znanstveni podobi, kot jo je mogoče pridobiti iz virov, ki so nam trenutno na voljo.
Keywords (ePrints, secondary language): pre-school education
ID: 8327098
Recommended works:
, preteklost in kulturna dediščina
, problem zaprtega tipa
, učenje z raziskovanjem
, študijsko gradivo v e-obliki za integrirano prakso pri predmetu Otrok v družbi