Abstract

Zvezki pri pouku niso novost, izkušnje in raziskave v zadnjem času pa ponovno poudarjajo vlogo in pomen zvezka kot pripomočka za učenje in poučevanje (AMSTI Evaluation Report 2012; Gilbert, Kotelman, 2005). Morda smo ga v preteklih letih po krivici zanemarjali ali vsaj ne polno izkoriščali možnosti, ki jih ponuja.

Keywords

učni pripomočki;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.17 - Independent Professional Component Part or a Chapter in a Monograph
Organization: UL PEF - Faculty of Education
UDC: 37.091.6:5
COBISS: 10264905 Link will open in a new window
Parent publication: Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi
Views: 1563
Downloads: 268
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: environmental education;science education;engineering;okoljska vzgoja;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;tehnika;
Type (COBISS): Not categorized
Pages: Str. 119-121
ID: 8680379