Abstract

Nosilna institucija in generalni koordinator projekta SUSTAIN (Supporting Science Teaching Advancement Through Inquiry) je École Normale Supérieure iz Pariza (Francija); v Sloveniji: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta. Projekt SUSTAIN je namenjen implementaciji raziskovalnega pouka in pouka za trajnostni razvoj v osnovni šoli. V projektu sodeluje 11 partnerjev iz 10 držav (poleg Slovenije in Francije še Avstrija, Irska, Italija, Nemčija, Romunija, Slovaška, Srbija in Velika Britanija). Projekt začenja z delovanjem v letošnjem letu, zaključen pa bo leta 2016.

Keywords

trajnostni razvoj;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.04 - Professional Article
Organization: UL PEF - Faculty of Education
UDC: 502.131.1:373.3
COBISS: 10330441 Link will open in a new window
ISSN: 1318-9670
Views: 1427
Downloads: 288
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary keywords: science education;primary education;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;osnovnošolski pouk;
Type (COBISS): Not categorized
Pages: str.10-11
Volume: ǂLetn. ǂ19
Issue: ǂšt. ǂ1
Chronology: jesen 2014
ID: 8701160
Recommended works:
, kaj bo zraslo na rudniških poljih
, no subtitle data available