Janez Vogrinc (Editor), 
Iztok Devetak (Editor), 
Janez Vogrinc (Reviewer), 
Iztok Devetak (Reviewer), 
Peter Raspor (Reviewer), 
Iztok Devetak (Reviewer), 
Tatjana Devjak (Reviewer), 
Saša A. Glažar (Reviewer), 
Tatjana Hodnik Čadež (Reviewer), 
Janez Jerman (Reviewer), 
Janez Vogrinc (Reviewer), 
Darja Zorc-Maver (Reviewer), 
Tomaž Petek (Lector)
    
 	
    Abstract
 
Monografija vključuje štiriindvajset znanstvenih prispevkov, ki obravnavajo različna vsebinska področja edukacije in tudi različne ravni vzgojno-izobraževalnega sistema.
    Keywords
 
pouk;avtizem;akademsko osebje;učne težave;branje;anksiozna motnja;priseljenci;pripravljalni razred;timsko delo;okoljsko ozaveščanje;interaktivne vsebine;terapija;mentor;feminizacija poklica;pedagoška psihologija;
    Data
 
    
        
            | Language: | Slovenian | 
        
        
            | Year of publishing: | 2014 | 
            
        
            | Source: | Ljubljana | 
        
        
            | Typology: | 2.01 - Scientific Monograph | 
            
        
            | Organization: | UL PEF - Faculty of Education | 
        
            | Publisher: | Pedagoška fakulteta | 
   
        
            | UDC: | 37.01(082)(0.034.2) | 
   
        
        
            | COBISS: | 275489024   | 
        
        
        
            | ISBN: | 978-961-253-160-7 | 
  
        
            | Views: | 1056 | 
        
        
            | Downloads: | 122 | 
        
        
            | Average score: | 0 (0 votes) | 
        
            | Metadata: |                       | 
    
    
    Other data
 
    
        
        
        
        
        
            | Secondary keywords: | Vzgoja;Zborniki;Izobraževanje;Pedagogika;education;vzgoja in izobraževanje; | 
        
            | URN: | URN:NBN:SI | 
        
        
            | File type: | application/pdf | 
            
        
            | Type (COBISS): | Proceedings | 
        
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
            | DOI: | 978-961-253-160-7 | 
        
           
        
           
        
          
        
          
        
          
        
         
        
         
        
        
            | ID: | 8707870 |