[analiza ključnih dejavnikov zagotavljanja kakovosti znanja v vzgojno-izobraževalnem sistemu]
Povzetek
V monografiji je zbranih štirinajst prispevkov, ki obravnavajo številne teme s področja edukacije, kot na primer učiteljev profesionalni razvoj, objektivnost in pravičnost ocenjevanja znanja, oglaševalsko pismenost, dejavnike, ki vplivajo na učinkovitost pouka, znanje športnih pedagogov o zlorabah otrok, odraščanje v rejniških družinah, alkoholizem med mladimi, socialno učenje v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom, vzgojiteljevo prepoznavanje visokega tveganja za pojav učnih težav pri predšolskih otrocih, specifične učne težave pri matematiki, razumevanje simbolov za operaciji seštevanja in odštevanja, vodeno aktivno učenje kemije in razvoj fizikalnega jezika.
Ključne besede
pouk;pedagoška psihologija;
Podatki
| Jezik: |
Slovenski jezik |
| Leto izida: |
2012 |
| Izvor: |
Ljubljana |
| Tipologija: |
2.01 - Znanstvena monografija |
| Organizacija: |
UL PEF - Pedagoška fakulteta |
| Založnik: |
Pedagoška fakulteta |
| UDK: |
37.01(082) |
| COBISS: |
261015296
|
| ISBN: |
978-961-253-079-2 |
| Št. ogledov: |
2361 |
| Št. prenosov: |
208 |
| Ocena: |
0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
Ostali podatki
| Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
| Sekundarne ključne besede: |
Vzgoja;Zborniki;Izobraževanje;Pedagogika; |
| Vrsta datoteke: |
application/pdf |
| Vrsta dela (COBISS): |
Zbornik |
| Strani: |
274 str. |
| DOI: |
978-961-253-079-2 |
| ID: |
8310968 |