[analiza ključnih dejavnikov zagotavljanja kakovosti znanja v vzgojno-izobraževalnem sistemu]
Janez Vogrinc (Urednik), Iztok Devetak (Urednik), Janez Vogrinc (Recenzent), Iztok Devetak (Recenzent), Tatjana Hodnik Čadež (Recenzent), Mojca Juriševič (Recenzent), Janez Krek (Recenzent), Martina Ozbič (Recenzent)

Povzetek

V monografiji je zbranih štirinajst prispevkov, ki obravnavajo številne teme s področja edukacije, kot na primer učiteljev profesionalni razvoj, objektivnost in pravičnost ocenjevanja znanja, oglaševalsko pismenost, dejavnike, ki vplivajo na učinkovitost pouka, znanje športnih pedagogov o zlorabah otrok, odraščanje v rejniških družinah, alkoholizem med mladimi, socialno učenje v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom, vzgojiteljevo prepoznavanje visokega tveganja za pojav učnih težav pri predšolskih otrocih, specifične učne težave pri matematiki, razumevanje simbolov za operaciji seštevanja in odštevanja, vodeno aktivno učenje kemije in razvoj fizikalnega jezika.

Ključne besede

pouk;pedagoška psihologija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta
UDK: 37.01(082)
COBISS: 261015296 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-961-253-079-2
Št. ogledov: 2361
Št. prenosov: 208
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Vzgoja;Zborniki;Izobraževanje;Pedagogika;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Zbornik
Strani: 274 str.
DOI: 978-961-253-079-2
ID: 8310968
Priporočena dela:
, [analiza ključnih dejavnikov zagotavljanja kakovosti znanja v vzgojno-izobraževalnem sistemu]
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu