Slavko Gaber (Avtor), Veronika Tašner (Avtor)

Povzetek

Vidna, nevidna pedagogika in spopad v (srednjem) razredu

Ključne besede

edukacija;pedagogika;teorija;vzgoja in izobraževanje

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
UDK: 37.01
COBISS: 7780169 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0038-0474
Matična publikacija: Sodobna pedagogika
Št. ogledov: 1279
Št. prenosov: 117
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: educational reform;sciences of education;pedagogical theory;reforma vzgoje in izobraževanja;pedagoške vede;pedagoška teorija;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 282-299
Letnik: ǂLetn. ǂ60
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: 2009
ID: 1732296
Priporočena dela:
, ǂA ǂdecade of change in European higher education
, between national and international reform intiatives
, ni podatka o podnaslovu
, analysing policy implementation