David A. Aaker (Author)

Abstract

Strategic market management

Keywords

strategija trženja;strateški management;strateško planiranje;trg;strategija;management;trženje;marketing;poslovna politika;poslovni proces;tržna analiza;potrošnik;konkurenca;portfolio;primeri;učbeniki;case study;Marketing;Učbeniki za visoke šole;Globalizacija;Strategija trženja;Implementacija;Tržna miselnost;Strateško planiranje;Globalna strategija;Razvojna strategija;Poslovna strategija;Strategija;Investicije;Odločanje;Konkurenčna prednost;Podpora;

Data

Language: English
Year of publishing:
Typology: 0 - Not set
Organization: UM EPF - Faculty of Economics and Business
Publisher: ǂJ. ǂWiley
UDC: 339.13(075.8):65.012.2/.4
COBISS: 4737820 Link will open in a new window
ISBN: 0-471-17743-1
Views: 1198
Downloads: 50
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: Marketing;Učbeniki za visoke šole;Management;Marketinška strategija;Študije primerov;Strategija;
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Higher education textbook
Pages: XIV, 330 str.
ID: 8719413
Recommended works:
, no subtitle data available
, planning, implementation and control
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available