David A. Aaker (Avtor)

Povzetek

Strategic market management

Ključne besede

strategija trženja;strateški management;strateško planiranje;trg;strategija;management;trženje;marketing;poslovna politika;poslovni proces;tržna analiza;potrošnik;konkurenca;portfolio;primeri;učbeniki;case study;Marketing;Učbeniki za visoke šole;Globalizacija;Strategija trženja;Implementacija;Tržna miselnost;Strateško planiranje;Globalna strategija;Razvojna strategija;Poslovna strategija;Strategija;Investicije;Odločanje;Konkurenčna prednost;Podpora;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 0 - Ni določena
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: ǂJ. ǂWiley
UDK: 339.13(075.8):65.012.2/.4
COBISS: 4737820 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 0-471-17743-1
Št. ogledov: 1198
Št. prenosov: 50
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Marketing;Učbeniki za visoke šole;Management;Marketinška strategija;Študije primerov;Strategija;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Učbenik za višje in visoke šole
Strani: XIV, 330 str.
ID: 8719413
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, planning, implementation and control
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu