Abstract
Pri pouku fizike se dijaki seznanjajo z glavnimi fizikalnimi pojmi in teorijami, ki se nanašajo na pojave iz vsakdanjega življenja in povzemajo naše vedenje o naravi. Optični pojavi v atmosferi so ljudem od nekdaj zelo zanimivi, a njihove razlage med srednješolskim izobraževanjem pogosto niso deležni. Zato je bil vsebinski cilj gradiva seznaniti dijake z najzanimivejšimi pojavi, kot so: barve neba, mavrica, zračno zrcaljenje, halo, venci itd. Poleg seznanjanja z omenjenimi optičnimi pojavi v atmosferi in poglabljanja znanja s področja optike predvidene metode dela pri dijakih razvijajo kompetence digitalne pismenosti, dela po navodilih, organizacije dela članov skupine in same selekcije informacij, kot tudi organizacijo informacij v smiselno celoto. Razvijanje omenjenih kompetenc je ključno za uspešno delovanje človeka v sodobni družbi.
Keywords
vzgoja in izobraževanje;fizika;pouk;metode poučevanja;srednje šole;
Data
| Language: |
Slovenian |
| Year of publishing: |
2011 |
| Typology: |
1.17 - Independent Professional Component Part or a Chapter in a Monograph |
| Organization: |
UL PEF - Faculty of Education |
| UDC: |
37.091.3:53 |
| COBISS: |
8877897
|
| Views: |
946 |
| Downloads: |
135 |
| Average score: |
0 (0 votes) |
| Metadata: |
|
Other data
| Secondary language: |
English |
| Secondary keywords: |
physics;optics;fizika;optika; |
| URN: |
URN:SI:UM: |
| Type (COBISS): |
Not categorized |
| Pages: |
Str. 165-170 |
| ID: |
8723756 |