Marko Gosak (Author), Jerneja Pavlin (Author)

Abstract

Pri pouku fizike se dijaki seznanjajo z glavnimi fizikalnimi pojmi in teorijami, ki se nanašajo na pojave iz vsakdanjega življenja in povzemajo naše vedenje o naravi. Optični pojavi v atmosferi so ljudem od nekdaj zelo zanimivi, a njihove razlage med srednješolskim izobraževanjem pogosto niso deležni. Zato je bil vsebinski cilj gradiva seznaniti dijake z najzanimivejšimi pojavi, kot so: barve neba, mavrica, zračno zrcaljenje, halo, venci itd. Poleg seznanjanja z omenjenimi optičnimi pojavi v atmosferi in poglabljanja znanja s področja optike predvidene metode dela pri dijakih razvijajo kompetence digitalne pismenosti, dela po navodilih, organizacije dela članov skupine in same selekcije informacij, kot tudi organizacijo informacij v smiselno celoto. Razvijanje omenjenih kompetenc je ključno za uspešno delovanje človeka v sodobni družbi.

Keywords

vzgoja in izobraževanje;fizika;pouk;metode poučevanja;srednje šole;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.17 - Independent Professional Component Part or a Chapter in a Monograph
Organization: UL PEF - Faculty of Education
UDC: 37.091.3:53
COBISS: 8877897 Link will open in a new window
Views: 946
Downloads: 135
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: physics;optics;fizika;optika;
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Not categorized
Pages: Str. 165-170
ID: 8723756
Recommended works:
, no subtitle data available
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje
, no subtitle data available