Marko Gosak (Avtor), Jerneja Pavlin (Avtor)

Povzetek

Pri pouku fizike se dijaki seznanjajo z glavnimi fizikalnimi pojmi in teorijami, ki se nanašajo na pojave iz vsakdanjega življenja in povzemajo naše vedenje o naravi. Optični pojavi v atmosferi so ljudem od nekdaj zelo zanimivi, a njihove razlage med srednješolskim izobraževanjem pogosto niso deležni. Zato je bil vsebinski cilj gradiva seznaniti dijake z najzanimivejšimi pojavi, kot so: barve neba, mavrica, zračno zrcaljenje, halo, venci itd. Poleg seznanjanja z omenjenimi optičnimi pojavi v atmosferi in poglabljanja znanja s področja optike predvidene metode dela pri dijakih razvijajo kompetence digitalne pismenosti, dela po navodilih, organizacije dela članov skupine in same selekcije informacij, kot tudi organizacijo informacij v smiselno celoto. Razvijanje omenjenih kompetenc je ključno za uspešno delovanje človeka v sodobni družbi.

Ključne besede

vzgoja in izobraževanje;fizika;pouk;metode poučevanja;srednje šole;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.17 - Samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.3:53
COBISS: 8877897 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 946
Št. prenosov: 135
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: physics;optics;fizika;optika;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: Str. 165-170
ID: 8723756
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje